...anglického jazyka i managementu doslova rovnýma nohama. Naši prvňáci sice neuměli 3. září číst ani psát, zato si však s sebou přinesli do začátku školní docházky svou zvídavost a bezprostřednost, základní předpoklady pro oba nabízené předměty. Hravou a zábavnou formou již zvládli základní komunikační situace v anglickém jazyce.
Pomocí mnemotechnických pomůcek rozvíjejí slovní zásobu a upřesňují správnou výslovnost. Děti se zapojují do výuky aktivně i s radostí, a proto přirozeně získávají základy pro další studium cizího jazyka. V managementu pro změnu naprosto bez zábran konverzují v mateřském jazyce, dokáží se ostatním krátce představit a povědět o svých zálibách, rozvíjejí své rytmické cítění, schopnost improvizace i fantazie, zapojují smyslové orgány, které často opomíjíme. Hravou formou cvičí též paměť, učí se zdravě nejen sebeprosazovat, ale také upozadit se a v rámci cvičení důvěry spolupracovat či nést zodpovědnost za ostatní. Nyní začínají několikahodinový blok, zaměřený na rozvoj logiky a podnikavého myšlení. Management je předmětem, kde může být každý v rámci svých možností úspěšný, a to je hlavním cílem nového předmětu.
Mgr. Edita Vaňková, ředitelka školy